Added by on August 12, 2013

Wear a bikini or get out. LIKE IT? TWEET IT: http://clicktotweet.com/c7795 SUBSCRIBE: http://bit.ly/bLKMaT FOLLOW: http://bit.ly/a7ok4d FREE APP: http://bit….

Category:

Bikini Party, Featured

Tags:

,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

39 Comments

  • ShinobiOfHeroFactory 4 years ago

    That made more sense.Im gay

  • carlito garcia 4 years ago

    i knew he was gay

  • Tatyana Palmer 4 years ago

    Uhhh

  • BlakAnakin 4 years ago

    Shoulda just left with the monokini chick.

  • nela250 4 years ago

    yeah yeah you never get any really good videos on here. if you want the real shit this site has real girls nymphos who you can just message and they send you anything check out this: bit.ly/11hciaZ?=drfsu

  • exitus2010 4 years ago

    Goddammit, penis!! 

  • Michel Ghanem 4 years ago

    Epic! Hahaha

  • MyLittleWizard 4 years ago

    OMG Trisha Paytas is in this!!!!

  • Kleine Praline 4 years ago

    I’ve never seen something awesome like that!! 😀

  • alyssa yakubu 4 years ago

    i should of known…

  • notforvideos 4 years ago

    He didn’t need to say he was gay, I got that when he denied the girl who was WILLING TO BE NAKED access to the pool. 

  • Andy jin 4 years ago

    Hay me gay too!

  • Tryvor Lemberg 4 years ago

    u don’t have to be a jerk about

  • MineCrafterKID12 4 years ago

    I what to kiss those boobs

  • MrNintendoSwag 4 years ago

    Nips first lol

  • felipe panzeter 4 years ago

    Boobs

  • petex2810 4 years ago

    lol your coment is stuck at 69 likes 😛

  • axhoffDJ 4 years ago

    Richard totally got a boner towards the end… xD

  • petkarr 4 years ago

    nice

  • MisCookiemonster1162 4 years ago

    I hate lauren

  • Oliver Mata 4 years ago

    Choose your final destiny: Life or death, heaven or hell, Jesus or Satan. It’s clear, either you belong to Jesus or to Satan. Either you do what is right or you do what is wrong. You choose your destiny: eternal life or the lake of fire. Think about it. Decide now. Jesus Christ died on the cross for each one of us, for our sins, and He gave us the opportunity of salvation by His mercy. Repent your sins and accept Jesus Christ as God and only Savior and ask Jesus Christ to come into your life.

  • Fr0ZenApe 4 years ago

    Nips at 1:46

  • Berber Tiemersma 4 years ago

    omg I saw Thrisha!!!!

  • Peter Liessem 4 years ago

    1:47 nip slip XP

  • MrSten48 4 years ago

    fine now i have to delete my history again…

  • Gamer4073 4 years ago

    Me too

  • Ericka Fernandez 4 years ago

    Hahaha

  • bitumen83 4 years ago

    LMAO!!!!!

  • max camman 4 years ago

    There are a lot of sexy girls on landofcams . com that get naked FOR FREE, much better than this

  • Derpy Gamer 4 years ago

    that guy is from douchebag song?

  • Brantzen Wong 4 years ago

    1:32 who invited Mugatu from zoolander to the party? Seriously, the voice is uncanny

  • Jeysin Sterling 4 years ago

    (Whispers) I’m gaaaaay

  • azaz321able 4 years ago

    Richard in haven

  • Amy Dockin 4 years ago

    Haha

  • shantel williams 4 years ago

    Was that Ashely tisdale

  • SledRammerKing 4 years ago

    Yeah, I saw the video too.

  • Jlove son 4 years ago

    Lol “Nips first, everything the fuck else later

  • Lyk alas 4 years ago

    How do the men control their boner while filming this…

  • m454321 4 years ago

    Is that the dude from RatedRR?